НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «№6 «Көктем» БАЛАБАҚШАСЫ» МКҚК

 

Білім  беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі

 

Нұр-Сұлтан қаласы,   2022 жыл

 

 

 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 700 бұйрығына қосымшасы бойынша жасалынды

 

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің "№ 6 "Көктем" балабақшасы" МКҚК -ның білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі

Балабақша туралы  жалпы мәліметтер

Салынған жылы: 1937ж

Мекен жайы: Сарыарқа ауданы Қарасай батыр 3

Жоба қуаттылығы: 160 балаға арналған

Оқыту тілі: мемлекеттік тілде және орыс тілде

Ғимарат түрі: 2 қабатты, 3 корпустан тұрады

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің "№ 6 "Көктем"балабақшасы" МКҚК-ны 2013жылдың  15 қыркүйегінен  бастап іске қосылды, 7 орындық топ  жобалық  қуаты – 160 орын.

Балабақшаның  толық атауы

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің "№ 6 "Көктем" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын

Балабақшаның  орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы);

Қазақстан, Нұр-Сұлтан қаласы,

«Көктем» -  Сарыарқа ауданы, Қарасай батыра 3

Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web- сайт);

+7 (7172) 94–38–23

+7702-3108547 ( басшының жеке ұялы телефон номері)

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының Т.А.Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі);

 

Капарова Венера Серкешбаевна,

Астана қаласының Білім басқармасының 11.11.2020 жылғы № 107-ж/қ бұйрығы негізінде мектепке дейінгі ұйым басшысы лауазымына тағайындалған

Құқық белгілейтін және құрылтайшылық құжаттары (жарғының және заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің көшірмесі қоса берілді);

БСН - 001240002681, Нұр-Сұлтан қаласы, 04.03.2020 жыл

 

Рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметіне лицензия және оған қосымша және (немесе) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон).

№ 0129800

Берілген уақыты:  27.03.2009 жыл

Жобалық қуаты

«Көктем»-160

Балабақша құжаттары қоса берілді

 

2021 – 2022 оқу жылына арналған білім беру мен тәрбиелеу процесінің мақсаттары мен міндеттері

Мақсаты: балалардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жан-жақты үйлесімді дамуы үшін жайлы және қауіпсіз жағдайлар жасау. /ӘНХ-2021-2022 оқу жылы/

Міндеттері: 

- әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жайлы дамытушы қауіпсіз білім беру орта құруды;

- балаларды қызықты ойын түрінде (шаршауды болдырмау үшін) тәрбиелеу, оқыту және дамытуды;

 -  баланы білім беру процесіне толыққанды қатысушы (субъект) деп тану;

- ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар балаларға қоғамның оң көзқарасын қалыптастыруды;

- мектепте оқуға қажетті дағдыларды жетілдіруді (қауіпті немесе қауіпсіз әрекеттерді бағалай білу; эмоцияларын басқару; баланың жалпы когнитивтік дамуы);

 - әртүрлі әлеуметтік топтардан шыққан балалардың сапалы мектепке дейінгі білім алуы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету.

Балабақшаның білім беру мен тәрбиелеу процесінің бағыты- «Құндылыққа негізделген білім беру аясында патриоттық тәрбие беру»

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына сәйкес тәрбиеленушілерді тәрбиелеу, оқыту барысында бағдарлама мазмұны бойынша бағыттау:

      1) күтілетін оқыту нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге;

      2) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен үздіксіздік қағидаларын қамтамасыз етуге;

      3) бастауыш білім беру ұйымдарында мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді жасауға;

      4) қимылды, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білім, білік және дағдыларын, өз бетінше үйрену дағдыларын соның ішінде ерте жастағы балаларда қалыптастыруға;

      5) тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдай жасауға;

      6) тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне дайындыққа;

      7) "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде ұлттық салт-дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыруға;

      8) креативтілікті, коммуникабельдікті, сыни ойлауды және командада жұмыс істей білуді дамытуға бағытталған әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру.

 

2021-2022 оқу жылы бойынша топтар туралы ақпарат

«Көктем»

"№ 6 "Көктем" балабақшасы аптасына 5 күн, сағат 7.30- 18:00 жұмыс істейді. Барлығы 7 топ

р/с

Топ атауы

Жас кезеңдері

Жас топтары

1

  «Көбелек» тобы

2 жастан

Кіші топ

2

 «Птенчики» тобы

3 жастан

Ортаңғы топ

3

 «Қызғалдақ»  тобы

3 жастан

Ортаңғы топ

4

 «Ромашки» тобы

4 жастан

Ересек  топ

5

 «Күншуақ» тобы

4 жастан

Ересек  топ

6

 «Пчелки» тобы

5 жастан

Мектепалды  тобы

7

 «Қарлығаш» тобы

5 жастан

Мектепалды  тобы

 

1-тарау. Жалпы ережелер

  • Осы Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің "№ 6 "Көктем" балабақшасы" МКҚК -ның (ары қарай балабақша) өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңына, «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124  бұйрығына  және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті басшысының 2021 жылғы 10 қарашадағы № 133 бұйрығының қосымшасына сәйкес әзірленді.

 

  1. Балабақшаның білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы мен өткізуі бірыңғай тәсілді және ашықтықты қамтамасыз етті.
  2. 3. Білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі кезінде зерделеудің негізгі бағыттары мен объектілері болып мыналар табылды:

1) білім беру ұйымдарының мақсаты, міндеттері мен құндылықтары;

2) білікті қызметкерлердің болуы;

3) қолжетімді білім беру үшін жағдай жасауы;

4) білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуі;

5) тиімді оқытуға ықпал ететін материалдық-техникалық базасы.

  1. 4. Балабақшаның білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі ұсынылатын білім беру қызметтерінің Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының жалпы талаптарына:

1) оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптарға;

2) тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне;

3) тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне;

4) оқу мерзіміне сәйкестігін талдау жолымен жүзеге асырылды.

  1. МЖМБС жалпы талаптарын талдау кезінде Бағалау өлшемшарттары пайдаланылды.

 

2-тарау. Балабақшаның  білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі

 

  1. Балабақшаның білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы мен өткізуін балабақшаның 22.12.2021 ж. № 79 н/б негізінде құрылған комиссия жүргізді. ( бұйрық қоса берілді)

 

 

 

НҰР-СҰЛТАН  ҚАЛАСЫ

ӘКІМДІГІНІҢ «№ 6 «КӨКТЕМ» БАЛАБАҚШАСЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫН

 

 

ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ

«ЯСЛИ-САД №6 «КӨКТЕМ» АКИМАТА ГОРОДА

 НУР-СУЛТАН

Қазақстан, Нұр-Сұлтан қаласы, Есіл ауданы

Е 12 көшесі, 4 ғим. тел:+7(7172) 40-35-46

 

Казахстан, город Нур-Султан, район Есиль,

Ул. Е 12, зд.4 тел:+7(7172) 40-35-46

 

 

БҰЙРЫҚ                                                                                    ПРИКАЗ

«22 »12. 2021 ж.                                                                        № _____

Нұр-Сұлтан қаласы                                                                  город Нур-Султан

 

Балабақшаны өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру

 және өткізу туралы

         «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңына, «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124  бұйрығына және Нұр-Сұлтан қаласының Білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті басшысының 2021 жылғы 10 қарашадағы № 133 бұйрығы мен кезектен тыс 2021 жылғы 11 қарашадағы педагогикалық кеңестің шешімін негізге ала отырып  

« БҰЙЫРАМЫН»:

  1. Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің №6 «Көктем» балабақшасы МКҚК-ы 22.12.2021- 31.01.2022 ж.ж. аралығында мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының жалпы талаптарына сәйкестігін бақылау мақсатында өзін-өзі бағалауы ұйымдастырылып өткізілсін;
  2. Балабақшаны өзін-өзі бағалауын ұйымдастырып өткізу жөнінде келесі құрамда комиссия құрылсын:

Капарова Венера Серкешбаевна - балабақша меңгерушісі, комиссия төрағасы;

Мүшелері:

 Темирбекова Айнур Мақсутовна – әдіскер, комиссия мүшесі;

 Тунгишбаева Гульжан Кенесбаевна- педагог- психолог, комиссия мүшесі;

 Каримбаеват Балшат Умиртаевна - қазақ-тілі маманы, комиссия мүшесі;

 Садвакасова Молдир Канатқызы - хатша іс жүргізуші, комиссия мүшесі;

  1. Бағалау өлшемшарттарына сәйкес балабақшаның өзін-өзі бағалауын жүргізу бойынша іс-шара жоспары бекітілсін;
  2. Комиссияға бағалау өлшемшарттарына сәйкес балабақшаның өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру жауапкершілігі жүктелсін;
  3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

 

                     Меңгеруші                                                           В.С. Капарова

  1. 2. Комиссия төрағасы балабақшаның білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын жалпы жоспарлай отырып, оған басшылықты жүзеге асырды.

(іс -  шара жоспары қоса берілді)

 

                                                           «БЕКІТЕМІН»

                                                                          балабақша меңгерушісі

                                                                                 __________В.С. Капарова

                                                                                   «_____»___________ 2022ж.

 

Балабақшаның  өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі бойынша

іс-шара жоспары

 

р/с

Атауы

Түрі

Жауапты

1

Кезектен тыс педагогикалық кеңесті ұйымдастыру

Өткізу

Меңгеруші

2

Балабақшаның  білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы мен өткізуіне комиссия құру

Бұйрық

Меңгеруші

3

Бағалау өлшем шарттарына сәйкес білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауын жүргізуі

Білім беру ұйымдарын бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымшасы

Комиссия

4

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар бойынша атқарылатын жұмыстар (№ 124 бұйрығының 1-параграфы 8 тармағының тарамқшаларына сәйкес ұсынылды)

жұмыс жоспары

 ( кесте)

2 қосымша

Комиссия

Әкімшілік

5

Балабақшаның  өзін-өзі бағалауын қорытындылау

 (Дауыс беру нәтижелері комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады)

4 қосымша бағалау парағы

Қаңтарда отырысын ұйымдастыру

Комиссия

Хаттама

6

Өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша кезектен тыс педагогикалық кеңес ұйымдастыру

Есеп беруді ұйымдастыру

Комиссия

Пед.ұжым

7

Өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша қамқоршылық  кеңес отырысын ұйымдастыру

Есеп беру

Қамқоршылық мүшелері

8

өзін-өзі  бағалау қорытындысын аумақтық бөлімшелерге  ұсыну

Рәсімдеу ұсыну

Комиссия

9

Өзін-өзі  бағалау қорытындысын жариялау 

 

Интернет- ресурсында орналастыру

 

                                                                   

Төраға Бағалау өлшемшарттарына сәйкес балабақшаның өзін-өзі бағалауын жүргізу бойынша нақты тапсырмаларды комиссия мүшелері арасында бөлді

 

                                                            «БЕКІТЕМІН»

                                                                          балабақша меңгерушісі

 _____________ В.С. Капарова

                                                                                     «_____»___________ 2022ж.

 

 Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар бойынша атқарылған жұмыстар (№ 124 бұйрығының 1-параграфы 8 тармағының тарамқшаларына сәйкес ұсынылды)

     

Жұмыс жоспары 

                        

Қосым

ша

Атауы

Орындалуы

Жауапты

1

Әзірленген және бекітілген жұмыс оқу жоспарларының көшірмелері

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2

Күн  тәртібі

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

3

Бекітілген өтпелі тақырыптар

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

4

Перспективалық  жоспар

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

5

Циклограммалар

2021 жылы қыркүйек-қаңтар айлары;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

6

 

 

Жылдық жұмыс жоспарлары

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

7

тұлғалық, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау туралы бейнематериалдар флешкада берілді

( онлайн саяхат)

Сайтта

Меңгеруші

8

жабдық пен жиһазға арналған жүкқұжаттардың көшірмелері

Қағаз түріндегі нұсқа

Есепші

9

бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдар тізбесінің көшірмесі

Қағаз түріндегі нұсқа

Есепші

10

"Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша педагогтердің үлесі

Қағаз түріндегі нұсқа

Меңгеруші Хатшы

11

мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму карталарының көшірмелері қоса берілді.

1.2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2.2021 жыл қыркүйек – 2022 жыл қаңтар  айлары

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

12

зияткерлік, спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері қоса берілді

Қағаз түріндегі нұсқа

Меңгеруші

Хатшы

13

Бастапқы, аралық мониторинг

 

2021-2022 жылы қыркүйек-қаңтар  айлары;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

14

Ұйымдастырылған оқу қызметінің кестелерінің көшірмелері

 қоса алғанда

2021 – 2022 оқу жылы;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

15

МАД тобы ата-аналарының сауалнама нәтижелері

Қағаз түріндегі нұсқа

Меңгеруші

Хатшы

16

Оқу қызметінің бір бейне материалы

"Денсаулық"

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

"Қатынас"

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

"Таным"

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

"Шығармашылық"

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

"Әлеумет"

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

17

                                  Қорытынды   мониторинг

2021-2022 жылы қыркүйек-қаңтар  айлары;

Қағаз түріндегі нұсқа

Әдіскерлер

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Әдіскерлер

18

Жас топтары тізімдерінің көшірмелері

 

2021-2022 жылы қыркүйек-қаңтар айлары;

Қағаз түріндегі нұсқа

Хатшы

 

2020-2021 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Хатшы

 

2019-2020 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Хатшы

 

2018-2019 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Хатшы

 

2017-2018 оқу жылы;

Электронды нұсқа

Хатшы

 

2.3. Бармай профилактикалық бақылаудың алдындағы балабақшаның өзін-өзі бағалауын жүргізу кезінде Бағалау өлшемшарттарының 3-тармағының

2) тармақшасына сәйкес бұрын өткен төрт оқу жылы мен ағымдағы оқу жылы осы бақылау басталғанға дейінгі бір ай бағаланатын кезең болып табылды:

1) 2021-2022 жыл қыркүйек-қаңтар айлары.

2) 2020-2021 оқу жылы;

3) 2019-2020 оқу жылы;

4) 2018-2019 оқу жылы;

5) 2017-2018 оқу жылы;

 

2.4.  Бармай профилактикалық бақылау алдындағы балабақшаның өзін-өзі бағалауы келесі кезеңдерден тұрады:

 1) балабақшаның өзін-өзі бағалауын жүргізу жөніндегі педагогикалық кеңесті бармай профилактикалық бақылау жүргізудің жоспарланған мерзіміне дейін екі айдан кешіктірмей ұйымдастырылды;

(педагогикалық кеңестің хаттамасы қоса берілді)

 

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің №6 «Көктем» балабақшасы МКҚК

Кезектен тыс педагогикалық кеңес

ХАТТАМАСЫ

Күні: 22  желтоқсан 2021 жыл

Қатысқаны: 20 адам

Тықырыбы: 2021 жылғы 10 қарашадағы №133 Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету департаментінің бұйрығымен бекітілген кестеге сәйкес мемлекеттік аттестаттау шеңберінде "№ 6 Көктем" балабақшасының  өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу

Күн тәртібі:

  1. 2022 жылға арналған мемлекеттік аттестаттау кестесімен және Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы ҚР БҒМ 2016 жылғы

2 ақпандағы №124 бұйрығымен танысу

  1. Бағалау өлшемшарттарына сәйкес № 6 «Көктем» балабақшасының өзін-өзі

бағалауды өткізу жөніндегі комиссия құрамын бекіту.

Тыңдалды:

Сөзді меңгеруші В. С. Капарова  алды. Ол 2022 жылға арналған мемлекеттік аттестаттау кестесімен және Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы ҚР БҒМ 2016 жылғы 2 ақпандағы №124 бұйрығымен таныстырып өтті.

ҚР БҒМ БСБК 2021 жылғы 10 қыркүйектегі №700 бұйрығына сәйкес, бармай профилактикалық бақылаудың алдындағы білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауы белгілі бір кезеңдерден тұрады, олардың бірі білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауын жүргізу бойынша кезектен тыс педагогикалық кеңес өткізу болып табылады.

Балабақшаның білім беру қызметін өзін-өзі бағалау жүргізу кезінде зерделеудің негізгі бағыттары мен объектілері назарға алына отырып, өзін-өзі бағалауын кемінде бес (тақ саны) қызметкерінен тұратын комиссиямен жүргізу ұсынылады. Ұсыныстар енгізуді сұраймын.

Әдіскер А.М. Темірбекова әдістемелік ұсынымға сәйкес комиссия төрағасы болып балабақшаның бірінші басшысын анықтауды ұсынды.

Тәрбиеші Жусипалиева  Б. –Комиссия құрамына осы жұмыстардың жауапкершілігі жүктелеген әдіскерлер А.М.Темірбекова, және педагог-психолог Тунгишбаева Гулжанды  ұсынамын

Педкеңеске қатысушылар бірауыздан комиссия мүшелерінің құрамына бірауыздан келісті.

Әдіскер: «Қарсы, қалыс бар ма? »

Шешім: 1.Балабақшаны өзін-өзі бағалауын ұйымдастырып өткізу жөнінде келесі құрамда комиссия құрылсын:

1)Комиссия төрағасы - балабақша меңгерушісі В. С. Капарова;

Мүшелері:

2) А.М.Темирбекова әдіскер;

3) Тунгишбаева Гулжан Кенесбаевна- педагог-психолог;

4) Каримбаеват Балшат Умиртаевна - қазақ-тілі маманы,

5) Садвакасова Молдир Канатқызы  - хатша іс жүргізуші,

Бірауыздан келісті -  20 адам   «қарсы» - жоқ;  «қалыс» - жоқ.

  1. 2. 2022 жылдың 31 қаңтар  дейін комиссия өзін-өзі бағалау қорытындысын педагогикалық кеңесте  білім беру процесінің барлық қатысушыларының назарына жеткізсін және нәтижелері бойынша қамқоршылық кеңес алдында есеп берсін;

   Төраға :      _____________/.

  Хатшы :           ____________ /.

2)  Комиссия Бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауын жүргізді;

3) Комиссия тәрбиеленушілердің ата-аналарына (заңды өкілдеріне) сауалнама жүргізді;

4) Комиссия  балабақшаның  өзін-өзі бағалауы қорытындыларын шығарды.

 

2.5. Ата-аналарға (заңды өкілдерге) сауалнама жүргізу балабақшаның өзін-өзі бағалауын жүргізуі кезеңінде жүргізілді. Комиссия тәрбиеленушілердің шеберлігі мен дағдыларын айқындау үшін Бағалау өлшемшарттарының 6-қосымшасына сәйкес сауалнама нысанын бітіруші топтардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) таратты.

 Ата-аналар (заңды өкілдер) сауалнаманы дербес толтырды және комиссияға берді. Балабақша әкімшілігі  ата- аналар (заңды өкілдер) арасында ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізді және комиссия респонденттің байланыс деректерін міндетті түрде толтыра отырып, сауалнамаларын толтыруды және жіберуді қамтамасыз етті.

Оқыту нәтижелерін бағалау Бағалау өлшемшарттарының 4-тармағының 6) тармақшасына сәйкес оған жататын контингенттің тізімдік құрамынан тәрбиеленушілердің кемінде 90 %-ы тестілеуге қатысқан кезде жүргізілді

(анкетаға қатысу көрсеткіші қоса берілді)

 

Оқыту нәтижелерін бағалау Бағалау өлшемшарттарының 4-тармағының 6) тармақшасына сәйкес

 

Мектепалды тобының ата-аналармен (заңды өкілдермен) сауалнама оқыту нәтижелерін бағалауға жататын белгілі бір білім деңгейі бойынша контингенттің тізімдік құрамынан тәрбиеленушілердің қатысу көрсеткіші

 

р/с

Топ атауы

Корпусы

Бала саны

Қатысқаны

Пайызы

1

  «Қарлығаш» тобы

«Көктем»

32

32

100 %

2

 «Пчелки» тобы

«Көктем»

35

32

91 %

 

2.6. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар бойынша атқарылған жұмыстар (№ 124 бұйрығының 1-параграфы 8 тармағының тарамқшаларына сәйкес ұсынылды)

1)  Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес, бағаланатын кезеңге: 

  1. 2021 – 2022 оқу жылы;
  2. 2020-2021 оқу жылы;
  3. 2018-2019 оқу жылы;
  4. 2019-2020 оқу жылы;
  5. 2017-2018 оқу жылдары әзірленген және бекітілген жұмыс оқу жоспарларының көшірмелері қоса берілді;    № 1 қосымша 

2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асырылды, соның ішінде бағаланатын кезеңге:

- күн тәртібі   2021 – 2022, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;      № 2 қосымша

- бекітілген өтпелі тақырыптар 2021 – 2022, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;      № 3 қосымша

- перспективалық жоспар 2021 – 2022, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;       № 4 қосымша

- циклограммалар 2021 жыл қыркүйек – 2022жыл ақпан  айлары, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;  № 5 қосымша

- жылдық жұмыс жоспарлары 2021 – 2022, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;        №  6 қосымша

  • МДТО үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамытушы орта құрылды.
  • беру ұйымы бойынша мектеп жасына дейінгі баланың тұлғалық, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау туралы бейнематериалдар флешкада берілді және сайтқа жүктелді;   № 7 қосымша
  • жабдық пен жиһазға арналған жүкқұжаттардың көшірмелері; №  8 қосымша
  • бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдар тізбесінің көшірмесі

                                                                                                       № 9 қосымша

  • МЖМБС және МДТО үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту" мамандығы бойынша білімі бар 23 педагог бар, "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша педагогтердің үлесі  65,5  % -ды құрайды (тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтердің сапалық құрам кестесі мен дипломдарының көшірмелері қоса берілді);                 № 10 қосымша

 

Педагогтар саны (пән мұғалімдерін қосқанда)

Меңгеруші,

әдіскерлер,

тәрбиешілер

                        Оның ішінде

Үлесі

Баға

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту" мамандығы бойынша білімі бар

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту" мамандығы бойынша білімі жоқ

1

23

18

13

5

72%

жаксы

 

5)  Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелері жасалынды. Жалпы балабақшада барлығы 2 мектепалды даярлық тобы жұмыс істейді.

INDIGO-НЫҢ АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН СЕРВИСІ бойынша барлығы 67

балалардың тізімі жасақталды, осы тізімге сәйкес мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму карталарының көшірмелері қоса берілді.                                                 

                                                                                                                         12 қосымша

 

 6)  "Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асырылды. Бағаланатын кезеңге перспективалық жоспар көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік, спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері қоса берілді;       13 қосымша

 

 

Тәрбиеленушілердің  спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері

 

р/с

Атауы

2017-2018

2018-                 2019

2019-2020

2020 2021

2021-2022

Халықаралық немесе республикалық

Облыстық немесе аймақтық

Барлығы

1

Бас жүлде

 

 

 

16

 

 

 

 

16

2

1 орын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2 орын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

3 орын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Жүлдегерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Диплом

 

22

16

29

13

1

63

12

144

7

Сертификат

 

2

7

2

3

 

 

 

14

8

 

Алғыс хат

 

 

3

 

 

 

 

3

 

  7) Тәрбиеленушілердің даму мониторингісі бағаланатын кезеңге сәйкес жасалынып, әр оқу жылына талдау жасалынып көрсеткіші кестеге сәйкес берілді (бастапқы, аралық мониторинг) болуы (бағаланатын кезеңге мониторингтің көшірмесі  қоса  берілді).                                  14 қосымша          

                                                                                

  8) Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар сақталынды.

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар жұмыс оқу жоспарларында  сәйкестендірілген және сақталынған (ұйымдастырылған оқу қызметінің кестелерінің көшірмелері (арнайы түзету ұйымдастырылған оқу қызметін қоса алғанда) 2021 – 2022, 2020-2021, 2019-2020, 2018-2019,  2017-2018 оқу жылдары;                    № 15 қосымша

 

 

 9) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС 2-қосымшасына сәйкес туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесін игеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар орындалды. Өлшемшарттардың 6 қосымшасына сәйкес мектепалды жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен жүргізілген сауалнама нәтижелері қоса берілді.             № 16 қосымша

 

р/с

Топ атауы

Бала саны

Қатысқаны

Пайызы

1

Қарлығаш

32

32

100%

2

Пчелки

35

32

91 %

 

Барлығы

67

62

92 %

 

10) Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар бойынша атқарылған жұмыстар:

  1. МЖМБС мен МДТО үлгілік оқу бағдарламасында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша жас топтары бойынша меңгеруге тиіс игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктердің көлемін игерілді. МДТО ҮОЖ әрбір білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу қызметінің бір бейне материалы балабақша сайтына орналастырылды.

 

                                                                                                                    №17 қосымша

 

 

           Ашық бейне сабақтар мәліметі

Р/С

Білім беру саласы

ҰОҚ

Тақырыбы

Жас кезеңі

Аты-жөні

Сайт ссылкасы

1

Сауат ашу

Қатынас

«Дыбыстар әлемі»

Мектепалды даярлық тобы

Шайхыстанова

Майнур

Аскарбековна

Sad6-astana.kz

2

Социум

Ознакомление

с окружающим миром

«Транспорт»

Предшкольной подготовительной группа

Кирилюк Валентина Алексеевна

Sad6-astana.kz

3

Таным

Математика негіздері

«Әртүрлі заттар тобын көлемі бойынша салыстыру»

Ортаңғы топ

Успанова Айгул Тұяққызы

Sad6-astana.kz

4

Шығармашылық

Сурет салу

«Шыршадағы ойыншықтар»

Кіші топ

Ахметова Бактыгул Жаксылыковна

Sad6-astana.kz

5

Денсаулық

Денешынық

тыру

«Ходьба по гимнастической скамейке»

Ортаңғы топ

Сулейменова Айгул Куанышбековна

Sad6-astana.kz

 

 

  1. Жас кезеңіне сәйкес тәрбиеленушілер жетістіктерінің мониторингі (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы (осы Өлшемшарттардың 8-қосымшасына сәйкес толтырылған кесте, мониторингісінің (қорытынды) көшірмелері қоса берілді).

                                                                                                                     18 қосымша

      1) тәрбиеленушіні 1-сыныпқа қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру бойынша талаптарды сақталды

9 қосымшаға сәкес тізімдер дайындалды:

  1. 2021 жыл қыркүйек – желтоқсан
  2. 2020-2021 оқу жылы;
  3. 2019-2020 оқу жылы;
  4. 2018-2019 оқу жылы;
  5. 2017-2018 оқу жылдары.

 

3-тарау. Балабақшаның  өзін-өзі бағалауын қорытындылау

 

  • Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауы жалпы білім беру ұйымдары бойынша, оның ішінде тиісті білім деңгейіне қарай білім беру деңгейлері, мамандықтары немесе кадрлар даярлау бағыттары бойынша қорытынды түрінде ресімделді.

3.2. Балабақша туралы  жалпы мәліметтер алғашқы парақтарда берілді

3.3. Бағалау өлшемшарттарына қосымшаларда келтірілген сандық және сапалық көрсеткіштер негізінде қорытындының ажырамас бөлігі болып табылатын

 8, 9-қосымшалар бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын балабақшаға  есеп жасалды.

Балабақшаның  өзін-өзі бағалауы кезінде қосымша өлшеуіштер қолданылып және «uzdik» немесе «zhaqsy» немесе «ortasha» бағаларымен қорытындыға бағалау парағы берілді.

3.4. Бағалауға сәйкес келетін балл: «uzdik» – 5; «zhaqsy» – 4; «ortasha» – 3.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын балабақшаның  бағалау өлшемшарттарына бағалау өлшеуіштері Бағалау өлшемшарттарының 1-қосымшасына сәйкес жүзеге асырылды.

 Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамытушы орта құру интернет жылдамдығы келісім шарты қоса тіркелді

 

 

Білім беру ұйымдарын бағалау
өлшемшарттарына
5-қосымша

Бағалау парағы

 

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің "№ 6 "Көктем" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны

 

№ р/с

 

Бағыттар мен бағалау өлшемшарттарының атауы

 

Баға

1.

              Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар

1.1.

МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту" мамандығы бойынша білімі бар тәрбиешілердің болуы


«uzdik» – 5

1.2.

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамытушы орта құру


«zhaksy» – 4

1.3.

Зияткерлік конкурстарға қатысу нәтижелері

 

1.4.

Көркемдік, шығармашылық конкурстар мен байқауларға қатысу нәтижелері

«uzdik» – 5

2.

Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

2.1.

МЖМБС-да және үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі мен білім беру саласы бойынша жас топтары бойынша игерілуге жататын білім, білік, дағды және құзырет көлемін игеру

«uzdik» – 5


Қорытынды баға:


«uzdik» – 4

      

Білім беру ұйымының басшысы _____________________________________ ______

                                                                                        (қолы)

 

Капарова Венера  Серкешбаевна - балабақша меңгерушісі, комиссия төрағасы_______________________

Мүшелері:

Темірбекова  Айнур Максутовна – әдіскер, комиссия мүшесі:_________________

Тунгишбаева Гулжан Кенесбаевна- педагог-психолог; комиссия мүшесі:________

Каримбаеват Балшат Умиртаевна - қазақ-тілі маманы, комиссия мүшесі: _______

Садвакасова Молдир Канатқызы - хатша іс жүргізуші,  комиссия мүшесі:________